VEELGESTELDE VRAGEN
Hieronder vind je de meest gestelde vragen over onze Vast op mobiel dienst. Staat jouw vraag hier niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.
HEB JE ONZE QALLER APP AL GEDOWNLOAD?
Een abonnement (€7,- per maand) bevat alle standaard functies die je nodig hebt. Zo sta je dus nooit voor verrassingen achteraf.
Facturen en betaling
Kan ik ook zonder KvK-inschrijving alvast een vast nummer aanvragen? Jazeker! Wanneer je inschrijving bij de Kamer van Koophandel nog niet compleet is kun je als aankomend ondernemer bij ons wel alvast een vast nummer aanvragen (handig voor als je alvast visitekaartjes wilt laten maken). Je dient dan wel binnen 2 maanden je KvK gegevens aan ons te verstrekken. Ik heb al een vast nummer van een andere (VoIP-) provider, kan ik dit nummer behouden? Absoluut! Nummerbehoud is bij ons zelfs gratis. Die besparing is dus ook al meteen binnen. Geef het tijdens het bestelproces aan en wij regelen de overgang (portering) voor jou. Kan ik met mijn vaste nummer ook naar anderen bellen? Uiteraard! Indien je gebruik maakt van onze Qaller+ app ontvang je niet alleen je inkomende gesprekken kostenloos maar maak je ook heel eenvoudig uitgaande gesprekken naar externe telefoonnummers, vast en mobiel. Onze beltarieven vindt je op onze tarieven pagina. Heb ik speciale apparatuur nodig om te bellen? Nee. Wil je enkel jouw vast nummer doorschakelen naar een ander telefoonnummer, dan kun je dit via je webbrowser vanaf je PC, laptop, tablet of smartphone eenvoudig in de porta regelen. Maak je gebruik van onze Qaller+ app, dan kun je zowel gesprekken ontvangen en maken via de app op je smartphone. Je hebt dus geen speciale apparatuur nodig om gebruik te maken van onze dienst. Uiteraard kun je onze dienst wel ook gebruiken in combinatie met een VoIP toestel, ATA of een softphone zoals Counterpath. Hoe log ik in op de webportal? In de webportal kun je jouw complete telefooncentrale beheren. Van een doorschakeling regelen tot het instellen van complete belplannen. De handige webportal is overal en altijd beschikbaar. Klik bovenaan deze pagina op de groene knop “INLOGGEN” en bookmark eenvoudig jouw inlogpagina. De inloggegevens (gebruikersnaam en wachtwoord) voor jouw persoonlijke portal ontvang je van ons per email. Hoe maak ik nieuwe diensten aan? Bij WeTalk Telecom sta jij aan het roer van jouw bereikbaarheid. Wij je bijvoorbeeld een nieuwe dienst toevoegen dan kun je dit op elk gewenst moment realiseren in de portal. Onze portal is drag and drop gebouwd en daarmee zonder technische kennis te gebruiken. Uiteraard sta je er nooit alleen voor, kom je ergens onverhoopt niet uit, neem dan gerust contact met ons op via 043-7600999 en wij helpen je graag verder. [Betaalde features Veruit de meeste features (denk aan openingstijden, voicemail, meldteksten, etc.) zijn inbegrepen in jouw abonnement enkele features (wachtrij, fax box, keuzemenu en gespreksopname) kosten geld. Neem je een betaalde feature in gebruik, dan worden de kosten hiervan automatisch meegenomen op je eerst volgende factuur.]
Hoe betaal ik? Aan het begin van iedere maand ontvang je van ons een factuur met de abonnementskosten voor de nieuwe maand en de verbruikskosten van de vorige maand. Je ontvangt tevens van ons een betaalverzoek via Bunq Bank , hiermee kun je de factuur eenvoudig en veilig per iDeal betalen. Hoe ontvang ik mijn facturen en specificaties? Aan het begin van iedere maand ontvang je van ons een factuur per email op het emailadres dat je bij ons hebt aangegeven. Je gesprekspecificatie kun je downloaden in de portal. Op verzoek sturen wij jou deze kostenloos per email toe. Wil je de factuur per post ontvangen, dan zijn hier kosten aan verbonden á €3,- per factuur. Wat zijn de betalingscondities? Wij hanteren een betalingstermijn van 8 dagen. Je dient de factuur per bankoverschrijving of via het betaalverzoek ( Bunq Bank ) te voldoen. Hoe voorkom ik een incassotraject? Het kan wel eens voorkomen dat je simpelweg een factuur vergeet te betalen. Geen probleem, wanneer wij na het verstrijken van de betaaltermijn nog geen betaling hebben ontvangen sturen wij automatisch een herinnering en een nieuw betaalverzoek. Dat doen wij tot twee keer toe. Mochten wij na de 2e herinnering echter nog geen betaling hebben ontvangen, dan moeten wij het incassotraject alsnog overdragen aan onze gerechtsdeurwaarder. Uiteraard kan het wel eens voorkomen dat je onverwacht hogere kosten hebt moeten maken, neem dan gerust contact met ons op voor een eventuele betaalregeling, dat voorkomt een duur incassotraject.
WeTalk Telecom Contact Support
© 2019 WeTalk Telecom Nederland
Nieuwsbrief Blijf op de hoogte van het laatste nieuws en schrijf je nu in.
Je ontvangt informatie, exclusieve deals en specialistisch advies. Uitschrijven kan op elk moment.
hello@wetalktele.com 043 7600 999 (ma./vr. 09:30-17:00)
WeTalk Telecom Contact Support
hello@wetalktele.com 043 7600 999 (ma./vr. 09:30-17:00)
© 2019 WeTalk Telecom Nederland
HEB JE ONZE QALLER APP AL GEDOWNLOAD?
Een abonnement (€7,- per maand) bevat alle standaard functies die je nodig hebt. Zo sta je dus nooit voor verrassingen achteraf.
VEELGESTELDE VRAGEN
Hieronder vind je de meest gestelde vragen over onze Vast op mobiel oplossing. Staat jouw vraag hier niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.
Kan ik ook zonder KvK-inschrijving alvast een vast nummer aanvragen? Jazeker! Wanneer je inschrijving bij de Kamer van Koophandel nog niet compleet is kun je als aankomend ondernemer bij ons wel alvast een vast nummer aanvragen (handig voor als je alvast visitekaartjes wilt laten maken). Je dient dan wel binnen 2 maanden je KvK gegevens aan ons te verstrekken. Ik heb al een vast nummer van een andere (VoIP-) provider, kan ik dit nummer behouden? Absoluut! Nummerbehoud is bij ons zelfs gratis. Die besparing is dus ook al meteen binnen. Geef het tijdens het bestelproces aan en wij regelen de overgang (portering) voor jou. Kan ik met mijn vaste nummer ook naar anderen bellen? Uiteraard! Indien je gebruik maakt van onze Qaller+ app ontvang je niet alleen je inkomende gesprekken kostenloos maar maak je ook heel eenvoudig uitgaande gesprekken naar externe telefoonnummers, vast en mobiel. Onze beltarieven vindt je op onze tarieven pagina. Heb ik speciale apparatuur nodig om te bellen? Nee. Wil je enkel jouw vast nummer doorschakelen naar een ander telefoonnummer, dan kun je dit via je webbrowser vanaf je PC, laptop, tablet of smartphone eenvoudig in de porta regelen. Maak je gebruik van onze Qaller+ app, dan kun je zowel gesprekken ontvangen en maken via de app op je smartphone. Je hebt dus geen speciale apparatuur nodig om gebruik te maken van onze dienst. Uiteraard kun je onze dienst wel ook gebruiken in combinatie met een VoIP toestel, ATA of een softphone zoals Counterpath. Hoe log ik in op de webportal? In de webportal kun je jouw complete telefooncentrale beheren. Van een doorschakeling regelen tot het instellen van complete belplannen. De handige webportal is overal en altijd beschikbaar. Klik bovenaan deze pagina op de groene knop “INLOGGEN” en bookmark eenvoudig jouw inlogpagina. De inloggegevens (gebruikersnaam en wachtwoord) voor jouw persoonlijke portal ontvang je van ons per email. Hoe maak ik nieuwe diensten aan? Bij WeTalk Telecom sta jij aan het roer van jouw bereikbaarheid. Wij je bijvoorbeeld een nieuwe dienst toevoegen dan kun je dit op elk gewenst moment realiseren in de portal. Onze portal is drag and drop gebouwd en daarmee zonder technische kennis te gebruiken. Uiteraard sta je er nooit alleen voor, kom je ergens onverhoopt niet uit, neem dan gerust contact met ons op via 043-7600999 en wij helpen je graag verder. [Betaalde features Veruit de meeste features (denk aan openingstijden, voicemail, meldteksten, etc.) zijn inbegrepen in jouw abonnement enkele features (wachtrij, fax box, keuzemenu en gespreksopname) kosten geld. Neem je een betaalde feature in gebruik, dan worden de kosten hiervan automatisch meegenomen op je eerst volgende factuur.]
Facturen en betaling
Hoe betaal ik? Aan het begin van iedere maand ontvang je van ons een factuur met de abonnementskosten voor de nieuwe maand en de verbruikskosten van de vorige maand. Je ontvangt tevens van ons een betaalverzoek via Bunq Bank , hiermee kun je de factuur eenvoudig en veilig per iDeal betalen. Hoe ontvang ik mijn facturen en specificaties? Aan het begin van iedere maand ontvang je van ons een factuur per email op het emailadres dat je bij ons hebt aangegeven. Je gesprekspecificatie kun je downloaden in de portal. Op verzoek sturen wij jou deze kostenloos per email toe. Wil je de factuur per post ontvangen, dan zijn hier kosten aan verbonden á €3,- per factuur. Wat zijn de betalingscondities? Wij hanteren een betalingstermijn van 8 dagen. Je dient de factuur per bankoverschrijving of via het betaalverzoek ( Bunq Bank ) te voldoen. Hoe voorkom ik een incassotraject? Het kan wel eens voorkomen dat je simpelweg een factuur vergeet te betalen. Geen probleem, wanneer wij na het verstrijken van de betaaltermijn nog geen betaling hebben ontvangen sturen wij automatisch een herinnering en een nieuw betaalverzoek. Dat doen wij tot twee keer toe. Mochten wij na de 2e herinnering echter nog geen betaling hebben ontvangen, dan moeten wij het incassotraject alsnog overdragen aan onze gerechtsdeurwaarder. Uiteraard kan het wel eens voorkomen dat je onverwacht hogere kosten hebt moeten maken, neem dan gerust contact met ons op voor een eventuele betaalregeling, dat voorkomt een duur incassotraject.